نماینده سابق مجلس انگلیس: اسرائیل یاغی است

صدا و سیما سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
نماینده سابق مجلس انگلیس اسرائیل را دولتی یاغی و وحشی و بزرگترین تهدید برای صلح جهانی دانست.

نماینده سابق مجلس انگلیس: اسرائیل یاغی است

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، کلودیا وب (Claudia Webbe) نماینده سابق مجلس انگلیس در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به حملات اسرائیل به غزه، لبنان و اکنون ایران، اسرائیل را یاغی و وحشی خطاب کرد و خواستار بازداشت نتانیاهو شد.

این نماینده پیشین مجلس همچنین در نقد تصمیم‌های سیاسی و تضاد بین مواضع قانونی و عملی دولت انگلیس در حساب کاربری اش نوشت: مشاور حقوقی ارشد استارمر گفت حملات آمریکا به ایران ناقض حقوق بین‌الملل است.

اما استارمر با این حال اجازه داد آمریکا از پایگاه‌های بریتانیا در دیگو گارسیا و پایگاه هوایی فیرفورد استفاده کند. حزب کارگر استارمر قانون را برای جلوگیری از مهاجران به کار می‌گیرد، اما آن را کنار می‌گذارد تا جنگ را ممکن کند. امپریالیسم در لباس زبان حقوقی.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.