تمدید رایگان اقامت گردشگران هتل‌های کیش تا ظهر دوشنبه

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
در این اطلاعیه آمده است: تمدید اقامت گردشگرانی که موعد خروج آن‌ها شنبه و یکشنبه بوده تا ظهر دوشنبه ۱۱ اسفند به صورت رایگان بوده و گردشگران عزیز از این بابت نگرانی‌ای نداشته باشند. همچنین در صورت وجود مشکل سامانه ۱۲۴ آماده پاسخگویی به گردشگران است.

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: در پی حمله و تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی و دولت امریکا به شهرهای مختلف کشور عزیزمان و جزیره کیش که منجر به لغو پروازها شد با همکاری جامعه هتلداران و مدیران هتل های کیش، در جهت رفاه حال مسافران و کاهش دغدغه ها، اقامت گردشگران در هتل‌های جزیره کیش تمدید شد.

 به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: تمدید اقامت گردشگرانی که موعد خروج آن‌ها شنبه و یکشنبه بوده تا ظهر دوشنبه ۱۱ اسفند به صورت رایگان بوده و گردشگران عزیز از این بابت نگرانی‌ای نداشته باشند. همچنین در صورت وجود مشکل سامانه ۱۲۴ آماده پاسخگویی به گردشگران است.

بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش در روز یکشنبه ۱۰ اسفند، مسیر تردد دریایی برقرار است و عزیزانی که قصد خروج دارند می‌توانند با رزرو بلیط به بندرگاه کیش مراجعه کنند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.