هیچ دولتی نمی‌تواند در برابر جنایت آمریکایی‌صهیونی سکوت کند

صدا و سیما سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: هیچ دولت مسئول و متعهدی نمی‌تواند در قبال جنایت‌های هولناک آمریکا و رژیم صهیونیستی در ایران سکوت اختیار کند.

هیچ دولتی نمی تواند در برابر جنایت آمریکایی صهیونی سکوت کند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما،‌ آقای بقائی سخنگوی وزارت خارجه در پیامی، اظهار داشت: هدف‌گیری عمدی و نابودی زیرساخت‌های غیرنظامی، مراکز درمانی، مدارس و نهاد‌های رسانه‌ای کشورمان، مصداق بارز جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی خاطرنشان کرد: حملهٔ آمریکا و رژیم صهیونیستی به بیمارستان گاندی تهران که پس از بمباران مدارس و کشتار ۱۷۱ دختر بی‌گناه در میناب رخ داد در حالی است که متجاوزان خود را دارای پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و سامانه‌های هدف‌گیری دقیق معرفی می‌کنند.

آقای بقائی هدف از این جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را فلج کردن زندگی روزمرهٔ مردم دانست.

بقائی افزود: حملهٔ ایالات متحده و رژیم اسرائیل به بیمارستان گاندی تهران، که پس از بمباران مدارس و کشتار ۱۷۱ دختر بی‌گناه در شهر میناب رخ داد، در حالی صورت گرفته که متجاوزان خود را دارای پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و سامانه‌های هدف‌گیری دقیق معرفی می‌کنند.هدف‌گیری عمدی و نابودی زیرساخت‌های غیرنظامی، مراکز درمانی، مدارس و نهادهای رسانه‌ای توسط ایالات متحده و اسرائیل، با هدف فلج کردن زندگی روزمرهٔ مردم، مصداق بارز جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است. هیچ دولت مسئول و متعهدی نمی‌تواند در برابر این جنایات هولناک سکوت اختیار کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.