نانوایی‌های تهران در سه شیفت فعالیت می‌کنند

دیجیاتو سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
سهمیه آرد آن دسته از نانوایی‌هایی که در جنگ پخت بیشتری داشتند، افزایش خواهد یافت. The post نانوایی‌های تهران در سه شیفت فعالیت می‌کنند appeared first on دیجیاتو.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران از ساعت کار نانوایی ها در سه شیفت خبر داد. به گفته وی سهمیه آرد برخی نانوایی‌ها که در روزهای اول جنگ پخت بیشتری داشتند پس از بررسی به صورت فوق العاده افزایش می‌یابد.

فاطمه نظری، در گفتگو با ایرنا درباره آخرین وضعیت نان و تخصیص سهمیه آرد نانوایان اظهار داشت:

در چند روز ابتدایی جنگ تحمیلی به دلیل افزایش تقاضای هیجانی برای خرید نان، برخی واحدهای نانوایی بیش از سهمیه روزانه خود نان پخت کردند. در همین راستا به طور مثال اگر سهمیه آرد مصرفی هر واحد نانوایی بربری روزانه ۱۰ کیسه است در روزهای ابتدای جنگ اگر واحدی ۱۵ کیسه آرد استفاده کرده باشد پس از بازرسی و تایید بازرسان سهمیه آرد بیشتری در اختیارشان قرار می‌گیرد.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران با تاکید بر اینکه برخی نانوایی‌‌ها به دلیل مشکل در حمل و نقل با تاخیر در دریافت آرد روبرو هستند گفت برای رفع مشکل مقرر شد کامیون‌های حمل آرد در کارخانه پلمب شوند و فقط یکبار بازرسی با حواله صورت گیرد.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.