پایگاه‌های اورژانس و بیمارستان‌های تهران هدف حملات وحشیانه قرار گرفتند

صدا و سیما سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:14
رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکا، چندین پایگاه اورژانس در چند شهر آسیب جدی دیدند و متأسفانه یکی از تکنسین‌های اورژانس به شدت مجروح شد. علاوه بر این، بیمارستان‌هایی در تهران نیز دچار خسارت‌های جدی شده و بیماران نیز آسیب دیده‌اند.

پایگاه‌های اورژانس و بیمارستان‌های تهران هدف حملات وحشیانه قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دکتر جعفر میعادفر، ضمن محکوم کردن این حملات، جزئیات خسارات وارده به زیرساخت‌های درمانی را تشریح و اظهار کرد: پایگاه‌های اورژانس در برخی شهر‌ها مورد حمله وحشیانه رژیم منحوس آمریکایی و صهیونی قرار گرفتند و متأسفانه یکی از تکنسین‌های زحمتکش اورژانس به دلیل شدت جراحات وارده به شدت آسیب دیده است.

وی افزود: در شهر تهران چند بیمارستان مورد آسیب جدی قرار گرفته‌اند و بیماران بستری در این مراکز نیز متحمل آسیب شده‌اند.

دکتر میعادفر تأکید کرد: سازمان اورژانس از ابتدای جنگ تحمیلی همواره در صحنه بوده و با تمام توان ناوگان و نیروی انسانی خود، در خدمت مردم شریف ایران هستیم تا بتوانیم خدمات‌رسانی به موقع به بیماران و مصدومین را با قدرت ادامه دهیم.

وی اظهار داشت: این اقدامات شنیع و وحشیانه علیه مراکز درمانی و نیرو‌های امدادی، که وظیفه نجات جان انسان‌ها را بر عهده دارند، مصداق بارز جنایت جنگی و نقض آشکار تمامی موازین انسانی و بین‌المللی است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: حمله به تکنسین زحمتکش اورژانس و آسیب رساندن به بیماران بستری در بیمارستان‌ها و همچنین تخریب پایگاه‌های امدادی نشان‌دهنده اوج بزدلی و خباثت دشمنان ملت ایران است. این سازمان‌ها خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم هستند و هدف قرار دادن آنها با هدف ایجاد وحشت و فلج کردن خدمات‌رسانی، محکوم به شکست است.

دکتر میعاد فر در پایان تصریح کرد: پایداری و ادامه خدمت‌رسانی اورژانس، پاسخی کوبنده به این اقدامات ددمنشانه خواهد بود.

 

آسیب به ساختمان اورژانس تهران در حملات امریکایی صهیونی

سخنگوی سازمان اورژانس استان تهران از حمله و آسیب به ستاد سازمان اورژانس تهران خبر داد.

شروین تبریزی گفت: دقایقی پیش به ساختمان ستاد اصلی سازمان اورژانس استان واقع در خیابان ایرانشهر حمله شد. بر اثر این حمله ساختمان اورژانس و چند ساختمان اطراف آسیب جدی دید.

وی افزود: ساختمان در حال حاضر تخلیه است، اما چند نفر از همکاران ما دچار مصدومیت سطحی شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس استان تهران ادامه داد: کماکان امدادرسانی به شهروندان ادامه دارد و خللی در روند امدادرسانی به وجود نیامده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.