ادعای حنظله: زیرساخت‌های آرامکو به‌طور کامل نابود شد

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:14
گروه سایبری «حنظله» مدعی شد با حمله به زیرساخت‌های شرکت نفتی آرامکو، فرآیند استخراج و پالایش نفت را متوقف کرده است. این گروه دلیل اقدام خود را صرف درآمد‌های این شرکت در مسیر جنگ‌افروزی علیه کودکان فلسطینی و حمله به مدرسه‌ای در ایران عنوان کرد.

در اطلاعیه این گروه آمده است: سال‌ها پول نفت آرامکو تبدیل به گلوله و بمب شد که بر سر کودکان فلسطینی فرو ریخت، یا صرف ساخت جزیره پدوفیلی فرقه اپستین شد، یا هزینه موشک‌های ترامپ را پرداخت کرد تا به یک مدرسه دخترانه در ایران حمله شود. اما دیگر این‌گونه نیست.

اکنون تمام زیرساخت‌های آرامکو توسط حنظله نابود شده و استخراج و پالایش نفت به‌طور کامل متوقف شده است.

بیانیه حنظله درباره هک آرامکو

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.