مصر سطح هشدار را به حداکثر رساند

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:13
وزارت خارجه مصر اعلام کرد این اقدام در پاسخ به تشدید خطرناک و گسترش درگیری در منطقه و برای تضمین امنیت شهروندان انجام می‌شود.
مصر سطح هشدار خود را برای نظارت بر وضعیت جوامع خود در منطقه، مطابق با دستورالعمل‌های رئیس جمهور عبدالفتاح سیسی، افزایش داده است.
 
به گزارش ایسنا، وزارت خارجه مصر اعلام کرد این اقدام در پاسخ به تشدید خطرناک و گسترش درگیری در منطقه و برای تضمین امنیت شهروندان انجام می‌شود.
 
در این راستا وزیر امور خارجه مذاکرات فشرده‌ای با سفرای مصر در کشورهای عربی برای ارزیابی شرایط ساکنان و افراد گرفتار انجام داده است.
 
به سفارتخانه‌ها دستور داده شده است که وضعیت را به صورت شبانه‌روزی از نزدیک زیر نظر داشته باشند، تمام پشتیبانی‌های کنسولی لازم را ارائه دهند و بازگشت افراد گرفتار را تسهیل کنند.
 
این وزارتخانه از مصری‌های منطقه می‌خواهد که احتیاط کنند، به دستورالعمل‌های مقامات محلی پایبند باشند و با سفارتخانه‌های خود در تماس باشند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.