اذعان سنتکام به کشته شدن چهارمین سرباز آمریکایی

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:13
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) روز دوشنبه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شمار نیروهای آمریکایی که تاکنون در حملات ایران کشته شده‌اند، به چهار نفر رسیده است.
مرکز فرماندهی ایالات متحده در منطقه اذعان کرد، یکی دیگر از نیروهایش در جریان حملات تلافی‌جویانه ایران کشته شده است.
 
به گزارش ایسنا، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) روز دوشنبه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شمار نیروهای آمریکایی که تاکنون در حملات ایران کشته شده‌اند، به چهار نفر رسیده است.
 
در این اطلاعیه آمده است که چهارمین نفر ابتدا در حملات اولیه زخمی شده و سپس به کشته شده است.
 
فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا روز یکشنبه 10 اسفند با انتشار بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس اذعان کرد: «تا ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت شرق آمریکا، اول مارس، سه نفر از نیروهای آمریکایی در جریان عملیات خشم حماسی کشته و پنج نفر دیگر به شدت زخمی شده‌اند.»
 
این فرماندهی گفت: «وضعیت متغیر است بنابراین اطلاعات تکمیلی از جمله هویت رزمندگان جان‌باخته را تا ۲۴ ساعت پس از اطلاع‌رسانی به نزدیکانشان، منتشر نخواهیم کرد.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.