رئیس اسرائیل: ما شاهد فاجعه‌ای هولناک هستیم

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:13
«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از محل اصابت موشک در بیت شیمش تاکید کرد: ما شاهد فاجعه‌ای هولناک هستیم که به وضوح قساوت دشمن ما را نشان می‌دهد.
رئیس رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از محل اصابت موشک در بیت شیمش گفت: ما شاهد فاجعه‌ای هولناک هستیم.
 
به گزارش ایسنا، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از محل اصابت موشک در بیت شیمش تاکید کرد: ما شاهد فاجعه‌ای هولناک هستیم که به وضوح قساوت دشمن ما را نشان می‌دهد.
 
وی از شدت حملات موشکی ایران که کنیسه و پناهگاه صهیونیست‌ها را هدف قرار داد، نالید.
 
به گزارش الجزیره، رئیس این رژیم ادعا کرد: ما فرصتی بی‌نظیر برای تغییر مسیر وقایع در خاورمیانه داریم، به جای تروریسمی که توسط ایران گسترش یافته است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.