رئیس سازمان جهانی بهداشت، نسبت به گزارشها در خصوص آسیب دیدن بیمارستان گاندی در تهران در جریان حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران ابراز نگرانی کرد.
«تدروس آدهانوم گبریسوس» رئیس سازمان جهانی بهداشت، نسبت به گزارشها در خصوص آسیب دیدن بیمارستان گاندی در تهران در جریان حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران ابراز نگرانی کرد.
به گزارش ایلنا، وی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «گزارشها درباره آسیب دیدن بیمارستان گاندی در تهران در جریان بمباران پایتخت ایران، بهشدت نگرانکننده است».
گبریسوس افزود: «سازمان جهانی بهداشت در حال بررسی این حادثه است، اما این موضوع بار دیگر بر ضرورت اتخاذ همه تدابیر لازم برای جلوگیری از آسیب دیدن مراکز درمانی در جریان درگیریهای جاری تأکید میکند».
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.