سقوط جنگنده آمریکا در غرب کویت

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:13
طبق اعلام رسانه‌ها، اولین جنگنده اف ۱۵ آمریکایی ساقط شده است که امروز در آسمان کویت ساقط شد.

یک فروند جنگنده اف-۱۵ آمریکا در غرب کویت ساقط شد. در عین اخباری از هدف قرار گرفتن سفارت آمریکا در این کشور منتشر شد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری شهاب نیوز امروز دوشنبه اعلام کرد که یک فروند جنگنده آمریکایی در غرب کویت سرنگون شد.

۲ سرباز آمریکایی پس از سقوط بالگردشان، با چتر نجات فرود آمدند.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از شرکت نفت کویت (KPC) گزارش داد که دو کارگر بر اثر ریزش آوار در پالایشگاه مینا الاحمدی زخمی شدند.

طبق اعلام رسانه‌ها، اولین جنگنده اف ۱۵ آمریکایی ساقط شده است که امروز در آسمان کویت ساقط شد.

همچنین برخی رسانه‌ها گزارش دادند که ستون‌های دود از سفارت آمریکا در کویت به هوا برخاسته و آژیرهای هشدار در کویت و بحرین به صدا درآمدند.

برخی منابع کویتی نیز اعلام کردند که برای سومین روز پیاپی صدای انفجارهایی در اطراف پایگاه‌های آمریکایی در این کشور شنیده شدند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.