تجاوز دشمن صهیونی به اورژانس تهران

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:13
سخنگوی سازمان اورژانس تهران از تجاوز دشمن صهیونی به اورژانس تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی اورژانس استان تهران، اعلام کرد: ساختمان اورژانس تهران در خیابان ایرانشهر تهران هدف حمله «دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی» قرار گرفته است.

به گفته او، در پی این حادثه چند تن از تکنسین‌های اورژانس دچار جراحاتی از سطحی تا شدید شدند، اما روند خدمات‌رسانی و امدادرسانی در سطح شهر تهران بدون وقفه ادامه دارد.

تبریزی تأکید کرد با وجود خسارات واردشده، نیروهای امدادی همچنان در آماده‌باش کامل هستند و ارائه خدمات اورژانسی به شهروندان متوقف نشده است.

@maktubaaat

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.