انفجار در پایگاه آمریکایی‌ها در کردستان عراق

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:13
با وجود فعال‌ شدن سامانه‌های پدافند هوایی آمریکایی‌ها، این پایگاه مورد اصابت قرار گرفته و ستون‌های دود از آن به آسمان برخاست.

منابع محلی بامداد امروز (دوشنبه) از شنیده‌ شدن صدای انفجارهایی در مرکز منطقه کردستان عراق خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری «المیادین» گزارش داد که پایگاه الحریر، به عنوان محل استقرار نظامیان آمریکایی در اربیل، هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

بر این اساس، با وجود فعال‌ شدن سامانه‌های پدافند هوایی آمریکایی‌ها، این پایگاه مورد اصابت قرار گرفته و ستون‌های دود از آن به آسمان برخاست.

جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نشده است. 

همزمان با موج جدید حملات ایران به پایگاه‌های نظامیان آمریکا در منطقه، پیشتر هم مقر نیروهای آمریکایی در پایگاه الحریر در شمال عراق هدف حملات قرار گرفته بود. با این حال، اطلاعات بیشتری در رابطه با حملات امروز منتشر نشده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.