لاریجانی: هیچ مذاکره‌ای با آمریکا نخواهیم داشت

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:13
علی لاریجانی در توتیتی به زبان عربی نوشت: ما هیچ گونه مذاکره‌ای با آمریکا نخواهیم داشت.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در رشته توئیتی به تهدیدهای ترامپ تاکید کرد: ما هیچگونه مذاکره ای با آمریکا نخواهیم داشت. ترامپ سربازان امریکایی را فدای قدرت طلبی اسرائیل کرد و حالا نگران تلفات بیشتر نیروهای آمریکایی است.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی نوشته است: ترامپ با عملکرد متوهمانه، شعار خودساخته "اول امریکا" را به "اول اسرائیل" تبدیل کرد و سربازان آمریکایی را فدای قدرت طلبی اسرائیل نمود و با دروغ پردازی‌های جدید بار دیگر هزینه کیش شخصیت خود را به سربازان و خانوارهای امریکایی تحمیل می‌کند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران تاکید کرده است: امروز ملت ایران در حال دفاع از خود است. نیروهای مسلح ایران تهاجم را آغاز نکردند.

پیشتر الجزیره به نقل از وال استریت ژورنال مدعی شده بود که دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران تلاش‌های جدیدی را برای از سرگیری مذاکرات با واشنگتن آغاز کرده است.

لاریجانی: ما هیچ گونه مذاکره‌ای با آمریکا نخواهیم داشت

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.