تعطیلی سفارت امارات در تهران؛ دیپلمات‌ها فراخوانده شدند

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:13
سخنگوی وزارت خارجه امارات اعلام کرد که در پی تنش‌های اخیر، سفارت این کشور در تهران به طور رسمی بسته شده است. در این اقدام، سفیر و تمامی اعضای کادر دیپلماتیک امارات فراخوانده شده و به ابوظبی بازگشته‌اند.

سخنگوی وزارت خارجه امارات اعلام کرد سفارت این کشور در ایران بسته شده است.

به گزارش تسنیم، سخنگوی وزارت خارجه امارات متحده عربی گفته است این کشور در واکنش به حملات ایران، سفارت خود را در تهران بسته و سفیر و تمامی کادر دیپلماتیک خود را به ابوظبی فراخوانده است.

گفتنی است طی روزهای اخیر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حملات متجاوزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان، منافع و پایگاه‌های ایالات متحده آمریکا در امارات را هدف مشروع حملات انتقامی خود قرار داده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.