موج تازه حملات به غزه/ نیروهای ذخیره اسرائیل فراخوانده شدند

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:12
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از موج جدید حملات به مناطق اشغالی خبر دادند.

 همزمان با موج تازه حملات موشکی به اطراف غزه و نقب، جبهه داخلی اسرائیل گزارش داد موشک‌های که ایران به سمت جنوب اسرائیل شلیک می‌شدند، رصد شدند.

به گزارش ایسنا،رسانه‌های اسرائیلی قبلتر گزارش دادند: ساختمان ۹ طبقه در شمال اسرائیل آسیب دید.

کانال 12 عبری نیز گزارش داد: یک نفر در شمال اسرائیل پس از اصابت ترکش موشک‌های رهگیر، جراحات جزئی برداشت.

یک ساختمان ۹ طبقه در شمال اسرائیل آسیب دید و خسارت قابل توجهی به یکی از آپارتمان‌ها وارد شد.

این در حالی است که اسرائیل از فراخوان نیروهای ذخیره بیشتر خبر داد.

سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: نیروهای زمینی، دریایی و هوایی در حال تقویت هستند و نیروهای ذخیره بیشتری فراخوانده می‌شوند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.