امروز میزبان یئو معاون وزیر امور خارجه آمریکا در آژانس بینالمللی انرژی اتمی برای تبادل نظر در مورد مسائل جاری عدم اشاعه، از جمله ایران و سایر حوزههای مورد علاقه مشترک بودم.
مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی اعلام کرد که با یک مقام ارشد آمریکایی در خصوص ایران دیدار و گفت وگو کرده است.
به گزارش ایرنا، رافائل گروسی روز جمعه در حساب کاربری خود در ایکس نوشت که با کریستوفر یئو معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحات و عدم اشاعه در خصوص پرونده هسته ای ایران گفت وگو کرده است.
وی توضیح داد: امروز میزبان یئو معاون وزیر امور خارجه آمریکا در آژانس بینالمللی انرژی اتمی برای تبادل نظر در مورد مسائل جاری عدم اشاعه، از جمله ایران و سایر حوزههای مورد علاقه مشترک بودم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.