وزیر خارجه عمان خبر داد: پیشرفت قابل توجه در مذاکرات ایران و آمریکا / گفت و گوهای فنی هفته آینده

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:12
وزیر خارجه عمان نوشت: من از همه طرف‌های ذینفع به خاطر تلاش‌هایشان سپاسگزارم: مذاکره‌کنندگان، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و میزبانان ما، دولت سوئیس.
وزیر امور خارجه عمان پس از پایان مذاکرات ایران و آمریکا اعلام کرد که هفته آینده دور بعدی برگزار می‌شود.
 
 به گزارش عصر ایران، بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه عمان پس از پایان سومین دور از مذاکرات ایران و آمریکا در ژنو در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: ما یک روز پس از پیشرفت قابل توجه در مذاکرات بین ایالات متحده و ایران، مذاکرات را به پایان رساندیم.
 
وی افزود: به زودی پس از مشورت در پایتخت‌های مربوطه، مذاکرات را از سر خواهیم گرفت. مذاکرات در سطح فنی هفته آینده در وین برگزار خواهد شد. 
 
وزیر خارجه عمان همچنین نوشت: من از همه طرف‌های ذینفع به خاطر تلاش‌هایشان سپاسگزارم: مذاکره‌کنندگان، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و میزبانان ما، دولت سوئیس.
 
عمان

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.