خبرورزشی‌گردی| مدیران پرسپولیس از اسم من سوءاستفاده نکنند/ من اگر ارتباطی داشتم طلبم را می‌گرفتم

خبرورزشی شنبه 06 تیر 1405 - 22:14
برانکو ایوانکوویچ ۷ سال قبل با صراحت به مدیران پرسپولیس اعلام کرد از نام او پیرامون انتخاب سرمربی جدید این باشگاه سو استفاده نکنند و این مربی کروات را مقابل هواداران نگذارند.

تابستان سال ۹۸ در حالی شروع شد که برانکو ایوانکوویچ به دوره حضور موفق ۴ساله خود در پرسپولیس پایان داده و از ایران رفته بود به همین‌خاطر کادر مدیریتی سرخپوشان به دنبال سرمربی جدیدی بودند و سرانجام با گابریل کالدرون آرژانتینی به توافق رسیدند.

در همین رابطه روز ۶ تیر سال ۱۳۹۸ گزارشی جنجالی منتشر کردیم که خبر از عصبانیت برانکو ایوانکوویچ بابت رفتار برخی مدیران باشگاه پرسپولیس می‌داد. او با صراحت به کادر مدیریتی پرسپولیس هشدار داد از نام او هیچ سوءاستفاده‌ای نکنند. بهتر است خودتان چکیده حرف‌های برانکو در آن مقطع را دنبال کنید:

  • این روزها شایعات زیادی مبنی بر این‌که من به پرسپولیس سرمربی معرفی کرده‌ام مطرح شده حال آن‌که اصلا چنین چیزی صحت ندارد. از طریق دوستان خودم به مدیران باشگاه پرسپولیس گفته‌ام کسی حق ندارد از اسمم سوءاستفاده کند چون هیچ ارتباطی با آن‌ها در ایران ندارم و هیچ سرمربی را هم به عنوان گزینه هدایت پرسپولیس معرفی نکرده‌ام.
  • اگر ارتباطی با مدیران باشگاه پرسپولیس داشتم به جای این‌که به آن‌ها سرمربی معرفی کنم مطالبات معوقه خودم را می‌گرفتم.
  • پرسپولیس به شرایط مالی که در قراردادم گنجانده شده بود وفادار نماند و به همین دلیل این باشگاه را ترک کردم اما نگران نیستم چون تمام طلبم را از طریق فیفا می‌گیرم.

بیشتر بخوانید: فرگوسن مصر در راه پرسپولیس؛ توافق با دشمن خونی کیروش!

خبرورزشی‌گردی| مدیران پرسپولیس از اسم من سوءاستفاده نکنند/ من اگر ارتباطی داشتم طلبم را می‌گرفتم

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.