کاتز: از جنوب لبنان عقب نشینی نمی کنیم!

خبرگزاری مهر شنبه 06 تیر 1405 - 20:21
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: اسرائیل از جنوب لبنان عقب‌نشنی نخواهد کرد و به حضور خود در منطقه امنیتی از جمله الشقیف ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یسرائیل کاتز وزیرجنگ رژیم صهیونیستی گفت: توافقی که دیروز با آمریکا و لبنان امضا شده است یک رویداد تاریخی و دستاورد سیاسی و امنیتی مهمی برای اسرائیل است.

کاتز افزود: توافق با آمریکا و لبنان می‌تواند وضعیت امنیتی در مرزهای شمالی را تغییر دهد.

وی ادعا کرد: اسرائیل از جنوب لبنان عقب‌نشنی نخواهد کرد و به حضور خود در منطقه امنیتی از جمله الشقیف ادامه خواهد داد. منطقه امنیتی از سکنه و زیر ساخت حزب الله خالی خواهد شد. پیش از خلع سلاح حزب الله در سراسر لبنان، هیچ گونه جابجایی یا عقب‌نشینی از سوی اسرائیل انجام نخواهد شد.

وی مدعی شد: ما برای خنثی‌سازی هرگونه تهدید علیه سربازانمان و ساکنان شهرک‌های شمالی آزادی عمل نظامی را حفظ خواهیم کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.