به گزارش خبرآنلاین، روزنامه وال استریت ژورنال امروز شنبه در گزارشی به نقل از یک مقام مسئول مدعی شد که یک پهپاد ایرانی به یک نفتکش حامل ۲ میلیون بشکه نفت خام در نزدیکی تنگه هرمز حمله کرد!
به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس ادعای این روزنامه، ۲ پهپاد دیگر که کشتی های تجاری را هدف قرار داده بودند، توسط نیروهای آمریکایی ساقط شدند!
این رسانه تا کنون به جزییات بیشتری از ادعای مطرح شده از سوی خود اشاره نکرده است.
310310












