نمی‌خواستم پدری و کوبارسی را مصدوم کنم

ورزش سه شنبه 06 تیر 1405 - 16:54
آگوستین کانوبیو در پایان مسابقه و پس از حذف اروگوئه از جام جهانی به دست اسپانیا، در مصاحبه‌ای به توجیه دو خطای بسیار خشن خود روی پدری و کوبارسی پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم ۲۷ ساله با تبرئه خود، مدعی شد که این اتفاقات غیرعمدی بوده است.

 خبرنگار شبکه «تله‌دوسه» مشخصاً درباره خطا روی کوبارسی از او سوال کرد که مهاجم اروگوئه‌ای باشگاه فلومیننزه در پاسخ گفت: «من بعد از بازی تصاویر را ندیدم، اما واضح است که با کف پا تکل خشن نرفتم، بلکه پهلوی پایم برخورد کرد. هرگز قصد مصدوم کردن بازیکنی را ندارم. این بازی‌ها بسیار فشرده و پویا هستند. ما باید انتقادپذیر باشیم و خیلی چیزها را درون تیم اصلاح کنیم. این گروه باید متحد بماند و رو به جلو حرکت کند».

2487295

او در ادامه افزود: «صحبت کردن در این شرایط سخت است اما باید به تلاش و اعتماد به این گروه ادامه دهیم. باید کمی به ذهنمان استراحت بدهیم و درباره همه‌چیز فکر کنیم». 

کانوبیو درباره اینکه آیا این بهترین بازی اروگوئه در جام جهانی بود یا خیر، در خصوص دیدارهای قبلی مقابل عربستان سعودی و کیپ‌ورد گفت: «ما در دو بازی دیگر برتر بودیم، اما نتوانستیم جزئیات را کنترل کنیم، در حالی که رقبای ما در زمان موقعیت‌سازی کارآمدتر عمل کردند».

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.