ماجرای سفر به نیویورک شهید رئیسی به روایت دخترش؛ می‌گفت دارم به جنگ می‌روم/ بدترین سفر برایش بود

اقتصادنیوز چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 06:33
اقتصادنیوز:دختر رئیسی گفت: برای ایشان حضور در مجامع بین‌المللی میدان دفاع از اقتدار ایران و اسلام بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، دختر شهید رئیسی گفت: سفر نیویورک برای خیلی‌ها جذاب است اما حاج‌آقا آن را از همه سفرها بدتر می‌دانست و می‌گفت دارم به جنگ می‌روم.

وی افزود: برای ایشان حضور در مجامع بین‌المللی میدان دفاع از اقتدار ایران و اسلام بود و با حساسیت ویژه‌ای از منافع ملت ایران و حمایت از غزه و جهان اسلام صیانت می‌کردند.

او همچنین گفت: حاج‌ آقا سرمایه‌هایی مثل بریکس و شانگهای را به دست آورده بودند به غزه ربط دادند و این از نظر خودشان و مقامات خیلی مهم بود.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.