حجتالاسلام فرهاد عاصمی سه شنبه شب در حاشیه تجمع حماسی مردم سنندج در میدان ازادی این شهر در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حضور پرشور مردم استان کردستان در شب های حماسی، نشاندهنده اتحاد، همدلی و پایبندی این مردم ولایتمدار به رهبری و انقلاب اسلامی است این حضور، خط بطلانی بر برنامهریزیهای خاص دشمن برای ناآرام جلوه دادن این استان مرزی کشید.
وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و اختلافات مذهبی بین مردم کردستان بود، اما این مردم با اتحاد و انسجام خود، فتنه را در نطفه خفه کردند و نگذاشتند آرامش حاکم بر منطقه از بین برود حضور چند صد نفری مردم در اجتماع حماسی، گواه روشنی بر ایستادگی آنان بر آرمانهای انقلاب اسلامی است.
رئیس دادگستری مریوان با اشاره به هوشیاری مردم و نیروهای نظامی تأکید کرد: دشمنان بهویژه گروههای معاند نقشه داشتند که این استان مرزی را ناآرام جلوه دهند، اما با بصیرت مردم و تلاش نیروهای مسلح، تمامی نقشههای آنان ناکام ماند مردم کردستان اجازه نخواهند داد دشمن به خاکشان دست درازی کند.
عاصمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضعف آمریکا اظهار داشت: امروز شاهدیم رئیسجمهور آمریکا مدام آتشبس را اعلام و تمدید میکند که این نشانه ناتوانی این کشور در برابر ایران است حتی سیاستمداران و اندیشمندانی که پیشتر به آمریکا و اسرائیل متکی بودند، اکنون به این نتیجه رسیدهاند که این جنایتکاران در محافظت از خود ناتوانند و به دنبال راه فرار از بحران هستند.












