به گزارش سهشنبه شب ایرنا، پوریا حسین خانزاده در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال جهت حضور در لیگ ملتهای ۲۰۲۶، گفت: اردوی بسیار خوبی را شروع کردهایم و من این انگیزه را در تک اعضای تیم ملی میبینم که هر روز نسبت به قبل پیشرفت کنیم.
وی افزود: به طور حتم در لیگ ملتهای والیبال کار سختی داریم، اما تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بهترین نتایج را در این رقابتها به دست بیاوریم.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: متاسفانه جنگ تحمیلی باعث شد که برخی از هموطنان ما به شهادت برسند. همه ما بابت این اتفاقات تلخ ناراحت هستیم و من به عنوان عضوی از تیم والیبال ایران به تمام افرادی که عزیزان خود را از دست دادند، تسلیت میگویم.
خانزاده تصریح کرد: وظیفه ما والیبالیستها در تیم ملی این است که دل مردم عزیز ایران را شاد کنیم. در حال حاضر شرایط سخت است و همه توان خود را به کار میبندیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.
وی درباره جداییاش از تیم ایتالیایی و پیستن به باشگاه قطری، گفت: قرار بود از لوبه جدا شوم و یک ماهی بحث این جدایی بود. از یک جایی تصمیم من جدی شد اما مربی و مدیر تیم اجازه نمیدادند. مدیرعامل این تیم اعلام کرد من فرار کردهام و یا مشکل داشتم اما این طور نبود و همه تیم از این موضوع با خبر بودند.
بازیکن تیم والیبال ایران ادامه داد: جدایی من از لوبه قانونی بود. قرار بود به روسیه بروم اما مشکلات ویزا پیش آمد و چون فصل نقل و انتقالات در حال تمام شدن بود، به قطر رفتم و فصل خوبی را تمام کردم.
دریافت کننده تیم ملی، گفت: در این سطح والیبال که میبینید، سرویسهای خوبی زده میشود، باید روی دریافت بیشتر کار کنیم که این اتفاق با حضور پیاتزا در حال رخ دادن است. این بی تاثیر نیست که در سطح بالا والیبال بازی کنید. ما نیاز به تجربه داریم که بازیکنان ما در سطح بالا بازی کنند.










