اتصال کامل اینترنت بین‌الملل مشترکان برقرار شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 18:52
شرکت مخابرات ایران از برقراری مجدد اینترنت بین‌الملل برای مشترکین این سرویس‌ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت مخابرات ایران از برقراری مجدد و پایدار دسترسی به اینترنت بین‌الملل برای تمامی مشترکین سرویس‌های خانگی و تجاری خبر داد.

بر این اساس کاربران سرویس‌های پهن‌باند ثابت شامل FTTH، VDSL و ADSL هم‌اکنون بدون محدودیت به شبکه جهانی اینترنت متصل هستند و امکان استفاده کامل از وب‌سایت‌ها و خدمات بین‌المللی برای آن‌ها فراهم شده است.

طبق این اطلاعیه، در حال حاضر هیچ محدودیتی در دسترسی به اینترنت بین‌الملل وجود ندارد. با این حال، در صورت مشاهده کندی یا اختلال احتمالی، به مشترکان توصیه شده است مودم خود را یک‌بار خاموش و روشن (Restart) کنند تا اتصال آن‌ها به‌روزرسانی شود.همچنین در صورت تداوم مشکل، کاربران می‌توانند با مرکز پشتیبانی ۲۰۲۰ تماس بگیرند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.