شناسایی و تعطیلی ۳ مرکز دندانپزشکی قلابی در شیراز

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 18:46
شیراز-معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی و تعطیلی سه مرکز غیرمجاز دندانپزشکی در این کلان‌شهر طی هفته گذشته خبر داد و گفت: سلامت مردم، خط قرمز مجموعه دانشگاه علوم پزشکی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امین نیاکان از شناسایی و تعطیلی سه مرکز غیرمجاز دندانپزشکی در این کلان‌شهر طی هفته گذشته خبر داد و گفت: در راستای نظارت مستمر بر مراکز ارائه خدمات درمانی، کارشناسان اداره دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه با همکاری کارشناسان کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی، موفق به شناسایی سه مرکز غیرمجاز دندانپزشکی در سطح شهر شیراز شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: این افراد که با جعل عنوان «دندانپزشک»، اقدام به ارائه خدمات به شهروندان می‌کردند، فاقد هرگونه تخصص، مجوز قانونی و مدارک تحصیلی معتبر در این حوزه بودند.

وی ادامه داد: با اقدام به‌موقع تیم‌های بازرسی، این مراکز تعطیل و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

نیاکان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در برخورد با متخلفان حوزه سلامت هیچ‌گونه مماشاتی ندارد، تصریح کرد: حفظ سلامت جامعه خط قرمز ماست و با افرادی که با اقدامات غیرمجاز و غیرتخصصی، سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند، با قاطعیت و طبق قانون برخورد می‌شود.

وی در پایان از تمامی شهروندان درخواست کرد ضمن هوشیاری در انتخاب مراکز درمانی معتبر و دارای مجوز، هرگونه تخلف در حوزه درمان را به سامانه ۱۹۰ یا شماره ۱۸۱۹ گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.
پایان خبر

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.