نوسازی ناوگان حمل‌ونقل سمنان؛ اتوبوس‌های بیشتری به خیابان می‌آیند

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 18:31
سمنان - فرماندار سمنان از افزایش چشمگیر تعداد اتوبوس‌های فعال در سطح شهر خبر داد و این اقدام را گامی مؤثر برای فرهنگ‌سازی کاهش مصرف سوخت و بهبود کیفیت هوا دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صمیمیان غروب سه شنبه در جلسه مدیریت سوخت شهرستان سمنان در محل فرمانداری این شهر را پیشرو در حوزه مدیریت سوخت و توسعه حمل و نقل معرفی کرد و افزود: رویکرد این اقدامات تامین رفاه و آرامش شهروندان است.

وی با تاکید به اینکه سوخت با قیمت یارانه ای و نازل در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، ادامه داد: برای بهینه سازی مصرف سوخت معتقد به فرهنگ سازی هستیم که برنامه ریزی در این خصوص در حال انجام است.

فرماندار سمنان از افزایش ناوگان اتوبوس شهری خبر داد و بیان داشت: این اقدام با هدف کاستن از مصرف سوخت و کمک به اقتصاد خانواده ها است.

صمیمیان از توسعه ایستگاه ها و مسیرهای پیش بینی شده برای ارتقا حمل و نقل عمومی خبر داد و اظهار داشت: مجموع این اقدامات کمک به کاهش آلودگی هوا و محیط زیست است.

وی افزود: در این خصوص همکاری و هماهنگی لازم با شهرداری انجام گرفته تا توسعه حمل و نقل عمومی به عنوان یکی از راه های مدیریت مصرف انرژی و کاهش ترافیک و ارتقا کیفیت زندگی شهروندان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.