واکنش به ادعاهای ترامپ: فعالیت صلح آمیز هسته‌ای نیازی به مذاکره ندارد

همشهری آنلاین سه شنبه 05 خرداد 1405 - 17:47
عضو هیات رییسه مجلس گفت: مسئله غنی سازی و فعالیت صلح آمیز هسته ای نیازی به مذاکره ندارد زیرا همه کشورهای دنیا که تحت نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی هستند، می توانند از این حق قانونی بهره مند شوند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، صدیف بدری با اشاره به ادعاهای رییس جمهور آمریکا در خصوص توقف غنی سازی و فعالیت هسته ای کشورمان، گفت: ترامپ در کشور خودش نیز به فردی دروغگو معروف شده زیرا در کوتاه ترین زمان ممکن، مواضعش را تغییر می دهد تا به منافع شخصی دست یابد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسئله غنی سازی و فعالیت صلح آمیز هسته ای از جمله موضوعاتی است که نیازی به مذاکره ندارد زیرا همه کشورهای دنیا که تحت نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی هستند، می توانند از این حق قانونی بهره مند شوند.

وی افزود: در واقع قرار نیست ملت ایران از حقوق هسته ای خودشان محروم شوند زیرا این موضوع در زمره چارچوب ها و خطوط قرمز است و فردی مانند رییس جمهور ایالات متحده آمریکا نمی تواند در امور داخلی جمهوری اسلامی دخالت کند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ادعای ترامپ در خصوص مسئله هسته ای و غیره بازی رسانه ای است، تصریح کرد: در واقع مقامات کاخ سفید درصدد افزایش فشارهای سیاسی و همراه کردن دیدگاه های دیگر کشورهای دنیا علیه ایران هستند.

بدری خاطرنشان کرد: همچنین باید یادآور شد دسیسه و سیاست ایران هراسی با تکیه بر مولفه هسته ای از جمله موضوعاتی است که طی سالیان متمادی مورد استفاده قرار گرفته اما نتوانسته اهداف کاخ سفید را محقق کند؛ بنابراین اکنون نیز ترامپ نمی تواند با استفاده از این سیاست نخ نما شده، اهداف شوم خود را عملیاتی کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.