تبدیل وضعیت ۹۲۳۰ ایثارگر در استان تهران

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 17:30
تهران- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از افزایش تبدیل وضعیت استخدام ایثارگران در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سپهری،بعد از ظهر سه‌شنبه،در جمع خبرنگاران از افزایش تبدیل وضعیت استخدام ایثارگران در استان تهران خبر داد.

سپهری با اشاره به اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، اظهار کرد: در مجموع از ابتدای اجرای این قانون تاکنون، ۹ هزار و ۲۳۰ نفر از ایثارگران در استان تهران تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد، یک هزار و ۲۶۰ نفر در سال گذشته موفق به تبدیل وضعیت شدند و در دو ماهه نخست سال جاری نیز ۱۳۶ نفر دیگر این فرآیند را طی کرده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران تأکید کرد: این آمار نشان‌دهنده تداوم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی استان تهران است و فرآیند تبدیل وضعیت برای افرادی که دارای شرایط لازم بر اساس مفاد قانون ایثارگران باشند، کماکان ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.