قلب نارنگی در یزد

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 16:31
تهران- ایرنا- داریوش علیزاده با تهیه‌‎کنندگی سینا ساعی و افشار احتشام‌زاده، «قلب نارنگی» را به یزد می‌برد.

به گزارش خبرنگار تئاتر ایرنا، نمایش «قلب نارنگی» روزهای ۱۰ و ۱۱ خرداد در ساعت‌های ۱۹ و ۳۰ و ۲۲ و ۳۰ به مدت یک ساعت و ۱۰ دقیقه در تالار مرکزی یزد به روی صحنه می‌رود.

در این نمایش، کیوان ‌احمدی، علی ‌غفاری، محمدرضا ‌محمدپور، سپهر ‌فرخی، مهناز ‌میرزایی، سپهر ‌فرخی و داریوش ‌علیزاده ایفای نقش دارند.

قلب نارنگی در یزد/ نمایش‌خوانی آرش در لبخند

قلب نارنگی، روایت پسری در جستجوی خانواده‌ را به نمایش می‌گذارد.

این نمایش از رمان «گور به گور» نوشته ویلیام فاکنر الهام گرفته شده است.

نمایش قلب نارنگی که در نخستین دور اجرای خود در شهر یزد با ۱۰ سانس اجرا با استقبال چشمگیر مخاطبان روبه‌رو شد و این اثر پس از موفقیت اولیه، تور اجراهای خود را در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران، ساری، کرمان، مشهد، اصفهان و دیگر شهرها ادامه داد و تاکنون با بیش از ۴۰۰ اجرا در سراسر کشور، به یکی از آثار پرمخاطب و موفق تبدیل شده است.

اکنون این نمایش پس از درخواست‌های فراوان مخاطبان، بار دیگر به یزد بازمی‌گردد تا دور دوم اجراهای خود را آغاز کند، این اجراها در تعداد سانس محدود برنامه‌ریزی شده و فرصتی ویژه برای علاقه‌مندانی‌ است که در دور اول اجرا موفق به تماشای این اثر نشده بودند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.