۷۵ دستگاه ماینر غیرمجاز در خرم‌آباد کشف شد

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 16:29
خرم‌آباد - ایرنا - مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان اعلام کرد: ۷۵ دستگاه استخراج رمز ارز (ماینر) غیرمجاز به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در خرم‌آباد کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان روز سه شنبه اعلام کرد: ماموران پرتلاش پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی دقیق و اجرای اقدامات پلیسی هدفمند، از فعالیت یک مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز در یکی از روستاهای اطراف شهرستان خرم‌آباد مطلع شدند.

عملیات بازرسی و کشف، با هماهنگی قضائی و حضور کارشناسان اداره برق در محل آغاز و در نهایت ۷۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) با فعالیت غیرقانونی، کشف شد.

پس از تشکیل پرونده قضائی برای متخلفان، تمامی دستگاه‌های کشف شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم به مراجع ذیصلاح منتقل شدند.

پلیس لرستان به افراد فرصت‌طلبی که با اقدامات غیرقانونی باعث اخلال در نظم اقتصادی و هدررفت منابع عمومی می‌شوند، قاطعانه هشدار داده است با آنان برخورد خواهد شد و هیچ‌گونه مماشاتی در این زمینه صورت نخواهد گرفت.

از شهروندان نیز خواسته شده است در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.