اکبر عبدی از بیمارستان مرخص شد

خبرآنلاین سه شنبه 05 خرداد 1405 - 16:18
اکبر عبدی پس از بهبود شرایط جسمی‌اش از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از  پایگاه خبری موزه سینمای ایران، المیرا عبدی  دختر این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون  به ایسنا گفت، پدرش امروز سه‌شنبه پنجم خردادماه با بهتر شدن حالش از بیمارستان مرخص شده است.

اکبر عبدی از حدود ۲۰ روز قبل بر اثر سکته قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و با طی شدن مراحل درمانی امروز از بیمارستان ترخیص شد.

این بازیگر ۶۶ ساله از دهه ۱۳۵۰ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و تاکنون نقش‌های ماندگاری را در سینما ثبت کرده است.

فیلم‌های «مردی که موش شد»، «اجاره نشین‌ها»، «گراند سینما»، «هنرپیشه»، «مادر»، «دزد عروسک‌ها»، «ای ایران»، «سفر جادویی»، «دلشدگان»، ‌ «مرد آفتابی»، «قاعده بازی»، «اخراجی‌ها» و «خوابم می‌آد» تنها بخشی از حدود ۸۰ فیلم سینمایی این بازیگر است.

«محله بروبیا»، «محله بهداشت»، «باز مدرسه‌م دیر شد»، «امام علی (ع)»، «به سوی افتخار»، «زیر آسمان شهر»، «معصومیت از دست رفته»، «شوق پرواز» و «در چشم باد» از جمله سریال‌های معروف اکبر عبدی است.

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.