سپاه: یک پهپاد MQ9 آمریکا هدف قرار گرفت و سقوط کرد

ورزش سه سه شنبه 05 خرداد 1405 - 13:00
سپاه پاسداران از هدف قرار دادن یک فروند پهپاد MQ9 و شناسایی و رهگیری یک فروند جنگنده آمریکایی در آسمان کشور خبر داد.

به گزارش ورزش سه به نقل از عصر ایران، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار اطلاعیه ای  از شناسایی و رهگیری یک فروند پهپاد MQ9، یک فروند پهپاد RQ4 و جنگنده متجاوز F35 خبر داد. 

در این اطلاعیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتش تروریستی آمریکا در ادامه ماجراجویی‌های مداخله گرایانه در منطقه و رفتارهای متجاوزانه، در منطقه خلیج فارس  وارد حریم هوایی ایران شد و یگان های پدافندی سپاه پاسداران در راستای دفاع از حریم سرزمینی کشورمان پس از پایش های اطلاعاتی دقیق، یک فروند پهپاد MQ9 را شناسایی و ساقط کرد.

همچنین با شلیک به یک فروند پهپاد RQ4 و جنگنده متجاوز F35 آنان را وادار به فرار و خروج از حریم سرزمینی کرد. 

سپاه پاسداران نسبت به هرگونه نقض آتش بس از سوی ارتش متجاوز آمریکا هشدار داده و حق پاسخ متقابل را برای خود مشروع و قطعی می داند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.