اطلاعیه سپاه درباره نقض آتش‌بس/ پهپاد MQ9 آمریکایی منهدم شد

فرارو سه شنبه 05 خرداد 1405 - 11:39
سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه‌ای بر حق مشروع خود در پاسخ متقابل در برابر هرگونه نقض آتش‌بس تأکید کرد.

 روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از شناسایی و رهگیری یک فروند پهپاد MQ9، یک فروند پهپاد RQ4 و جنگنده متجاوز F۳۵ خبر داد.

در اطلاعیه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتش تروریستی آمریکا در منطقه خلیج فارس در ادامه ماجراجویی‌های مداخله گرایانه در منطقه و رفتارهای متجاوزانه وارد حریم هوایی ایران شد و یگان‌های پدافندی سپاه پاسداران در راستای دفاع از حریم سرزمینی کشورمان پس از پایش‌های اطلاعاتی دقیق، یک فروند پهپاد MQ9 را شناسایی و ساقط کرد. 

همچنین با شلیک به یک فروند پهپاد RQ4 و جنگنده متجاوز F۳۵ آنان را وادار به فرار و خروج از حریم سرزمینی کرد. 

سپاه پاسداران نسبت به هرگونه نقض آتش بس از سوی ارتش متجاوز آمریکا هشدار داده و حق پاسخ متقابل را برای خود مشروع و قطعی می‌داند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.