کشف ۱۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در امیدیه

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 11:14
امیدیه ـ فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه از کشف ۱۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مسعود دادوند صبح امروز سه شنبه در گفتگویی رسانه ای بیان کرد: در راستای اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق کالا و سوخت و با هدف جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی، ماموران پاسگاه انتظامی جایزان حین کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی وانت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو، مقدار ۱۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که به صورت غیرمجاز بارگیری شده بود، کشف کردند.

سرهنگ دادوند با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت از اولویت‌های اصلی پلیس است و نیروی انتظامی با تمام توان با سودجویان و قاچاقچیان برخورد قاطع خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه در پایان از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در زمینه قاچاق کالا و سوخت را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.