به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «فاطمه مهاجرانی» امروز سهشنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۵ در نشست خبری هفتگی خود که در محل «باغ موزه دفاع مقدس» برگزار شد، ضمن گرامیداشت و تبریک روز عرفه و عید قربان، گفت: غنای نفس ما ایرانیان بود که توانستیم به مدت ۴۷ سال در مقابل مستکبران تاریخ بایستیم و این مکان شاهدی است که نشان میدهد ملت ایران چگونه ایستادگی کرد، موزه دفاع مقدس جایی ست که نشان میدهد مردم ایران چگونه در عین مظلومیت، دلاورانه ایستادگی کرد.
وی انتخاب مجدد محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخاب خانم سمیه رفیعی را در جمع اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تبریک گفت و افزود: پس از ۲۳ سال، یک بانو به هیات رئیسه مجلس راه یافته که این امر برای جامعه زنان معنادار است. همینجا فرصت را مغتنم شمرده و به تکواندوکار شایستهمان، سرکار خانم ناهید کیانی، تبریک میگویم و این موفقیت را به جامعه ایران شادباش میگویم.
سخنگوی دولت یادآور شد: برای آقای دکتر قالیباف نیز در کرسی ریاست مجلس و هم به عنوان سکاندار تیم مذاکرهکننده، آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم که به لطف خداوند، با تجربهای که او دارد و با آنچه در طول هشت سال دفاع مقدس به عنوان فرمانده آموختند، همچنین تجربیات اجراییشان در شهرداری تهران و سالیانی که به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی فعالیت میکنند، انباشت این تجربیات کمک کند تا بهترین نتایج برای مردم عزیزمان حاصل شود.
مهاجرانی همچنین گفت: با توجه به محدودیت اینترنت و پایبندی رئیسجمهور پزشکیان به قانون اساسی و حقوق مردم و جلوگیری از هرگونه ناعدالتی و تبعیض، ستاد ویژه ساماندهی فضای مجازی با دستور رئیس جمهور تشکیل شد و بازگشایی اینترنت بینالملل روز گذشته در این ستاد مصوب و توسط رئیسجمهور ابلاغ شد.
تکمیل میشود...







