سرهنگ « محمدرضا موسوی» فرمانده انتظامی شهریار شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 21:51
شهریار- سرهنگ «موسوی» با حکم فرمانده کل فراجا به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان شهریار منصوب و در مراسمی با حضور مسئولان استانی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی با حضور سرهنگ «محمدرضا علیزاده» فرمانده انتظامی غرب استان تهران، فرماندار و امام جمعه شهریار و جمعی از فرماندهان و معاونان استانی، سرهنگ «موسوی» به عنوان فرمانده انتظامی جدید شهریار معرفی شد.

در این مراسم که با تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شهریار برگزار شد، با حکم فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا)، سرهنگ «موسوی» جایگزین سرهنگ «فتاحی» فرمانده پیشین شد و از زحمات وی تقدیر به عمل آمد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.