ایران با ۸ کاراته‌کا به ناگویا می‌رود

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 12:58
تهران- ایرنا- کاراته ایران با هشت سهمیه شامل ۶ نفر در کومیته و ۲ ورزشکار در کاتا، راهی بازی‌های آسیایی ناگویا خواهد شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، رقابت‌های کاراته بازی‌های آسیایی ناگویا طی روزهای ۲۹ شهریور تا یک مهر برگزار خواهد شد. این در حالی است که اهمیت این مسابقات و کسب مدال در آن برای مجموعه ورزش ایران اهمیت بالایی دارد.

در این میان کاراته به عنوان یکی از رشته‌های مدال‌آور ایران در سبد پیش‌بینی مدالی مدیران ورزش از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. حالا اما در فاصله کمتر از ۴ ماه تا شروع رقابت‌ها، سهمیه کاراته ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی افزایش یافته است.

افزایش سهمیه کاراته‌کارهای ایرانی در ناگویا در حالی رقم خورده که ایران می‌تواند با ۸ ورزشکار شامل ۶ نفر در کومیته و ۲ نفر در کاتا راهی ژاپن شود. اتفاق مثبتی که با پیگیری‌های انجام شده از سوی مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون کاراته کشورمان، محقق شده است.

براین اساس در بخش کومیته ۳ سهمیه به بانوان و ۳ سهمیه به بخش مردان تعلق گرفته است و طبق اعلام کمیته برگزاری بازی‌ها، ۲ سهمیه نیز به بخش کاتای انفرادی مردان و زنان اختصاص یافته و قرار است فاطمه صادقی در کاتای انفرادی بانوان و علی زند در کاتای انفرادی مردان نمایندگان کشورمان در این رقابتها باشند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.