باشگاه مس نقره داغ شد

افکار نیوز دوشنبه 04 خرداد 1405 - 19:34
باشگاه مس سونگون در قبال شکایت بازیکن تیم ملی فوتسال نقره داغ شد.

در پی شکایت محمدرضا سنگ سفیدی از باشگاه مس سونگون ورزقان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۲ میلیارد و ۳۲ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون و ۸۵۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۳ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال حکم به بی‌حقی صادر کرد. همچنین بابت هزینه های غذا به مبلغ یک میلیارد و ۲۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال قرار رد دعوی خواهان را صادر کرد.

همچنین کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان، در پرونده شکایت عبدالکریم اسلامی از باشگاه هوادار، کمیته وضعیت حکم به بی‌حقی صادر کرد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.