پرسپولیس با 9 غایب در تورنمنت سه جانبه

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 02 تیر 1405 - 15:46
تیم فوتبال پرسپولیس 9 بازیکن خود را در تورنمنت سه‌ جانبه در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس در تورنمنت سه ‌جانبه برای مشخص شدن نماینده سوم ایران در آسیا، 5 تیرماه به مصاف چادرملو خواهد رفت و در صورت پیروزی در این مسابقه، باید 8 تیرماه به مصاف گل‌گهر سیرجان برود. 

 
پرسپولیسی‌ها که از هفته‌ها پیش تمرینات خود را برای برگزاری تورنمنت احتمالی آغاز کرده بودند، بازیکنان خارجی مانند بیفوما، دنیل گرا و مارکو باکیچ را هم به تمرینات فراخواندند تا با از بابت بازیکن مشکلی برای این مسابقات نداشته باشد. با این وجود اما بدون ملی‌پوشان داخلی و خارجی خود پا به تورنمنت سه‌ جانبه خواهد گذاشت.

پیام نیازمند، حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی و علی علیپور به همراه اوستون ارونوف و ایگور سرگیف 6 بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس هستند که به دلیل حضور در جام جهانی نمی‌توانند این تیم را در دیدار با چادرملو و گل‌گهر همراهی کنند. 

یعقوب براجعه به دلیل شکستگی مچ پا و سروش رفیعی و محمدحسین صادقی به دلیل غیبت در تمرینات در جمع سرخپوشان در تورنمنت سه جانبه حضور نخواهند داشت. 

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.