کشف ۱۷۸ انشعاب غیرمجاز برق در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 19:09
شهرکرد-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از کشف ۱۷۸ انشعاب غیرمجاز برق در استان خبر داد.

،مجید فرهزاد، با اشاره به اجرای مانور طرح مهتاب در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این طرح با هدف کاهش تلفات شبکه، ساماندهی انشعابات غیرمجاز و کمک به تأمین برق پایدار برای مشترکان قانون‌مند اجرایی شده است.

وی با تأکید بر اینکه مشترکان قانون‌مند، محور اصلی برنامه‌ریزی‌ها و خدمات‌رسانی صنعت برق هستند، افزود: هدف این طرح، بیش از آنکه برخوردی سخت‌گیرانه باشد، برقراری نظم، کاهش تلفات شبکه و صیانت از حقوق عمومی است تا در ایام اوج مصرف، اختلالی در تأمین برق مشترکان ایجاد نشود.

فرهزاد تصریح کرد: همراهی شهروندان در اطلاع‌رسانی انشعابات غیرمجاز، موارد دستکاری کنتور و ماینرهای غیرمجاز از طریق سامانه پیامکی محرمانه ۳۰۰۰۶۱۲۱، نقشی کلیدی در موفقیت «طرح مهتاب» و فراهم‌شدن بستر ارائه خدمات مطمئن و پایدار در سراسر استان ایفا می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از ابتدای اجرای این طرح، مجموعه‌ای از اقدامات فنی و نظارتی شامل شناسایی و جمع‌آوری ۱۷۸ مورد انشعاب غیرمجاز، تعویض ۴۸۳ کنتور معیوب و نصب ۱۰۵۲ انشعاب جدید انجام شده که با توجه به سهمیه تعیین‌شده، این شرکت موفق به اجرای آن با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در سطح استان شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.