ما 7 ورزشکار اعزام می کنیم: هدف فقط طلا!

ورزش سه دوشنبه 04 خرداد 1405 - 19:05
رئیس انجمن کوراش از اعزام ۴ ورزشکار زن و ۳ ورزشکار مرد به بازی های آسیایی ناگویا خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که لیست نهایی کاروان ایران برای بازی های آسیایی 2026 ناگویا در حال جمع بندی است، جلسات تخصصی همه رشته ها برگزار می شود و فدراسیون ها از نهایی شدن لیست و وعده هایی که برای کسب مدال داده اند، می گویند. 

داریوش خسرویار در پایان نشست هماهنگی بازی‌های آسیایی ناگویا اظهار داشت: در این جلسه که در خصوص بررسی اعزام تیم ملی کوراش بانوان و آقایان به مسابقات ناگویا ژاپن بود، موضوعاتی از قبیل سطح آمادگی، نیازهای انجمن برای حضور با آمادگی بالا،مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

رئیس انجمن کوراش درباره تعداد ورزشکاران اعزامی گفت: برای بانوان ۴ ورزشکار و برای آقایان ۳ ورزشکار سهمیه داریم. امیدوارم با نتایج درخشانی که کسب می‌کنیم، افتخاری برای ایران به ارمغان بیاوریم. بازی‌های آسیایی سطح بالایی دارد. قطعاً ما آنجا می‌رویم که مدال طلا بگیریم و رتبه ایران را ارتقا دهیم.

او درباره برنامه‌های آمادگی عنوان کرد: تا الان ۸ اردوی آماده‌سازی از سال گذشته تا کنون برگزار شده است. همچنین ۲۱ تا ۲۵ خرداد در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنیم که محک خوبی قبل از اعزام به ناگویا خواهد بود و ترکیب نهایی در آن مسابقات مشخص می‌شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.