دبیران هیأت رئیسه مجلس انتخاب شدند

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 18:19
تهران-ایرنا- نمایندگان مجلس در سومین سال از دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دبیران هیأت رئیسه مجلس را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، نمایندگان مجلس امروز دوشنبه، ۴ خردادماه با حضور در مجلس شورای اسلامی، ۶ نماینده را به عنوان دبیران هیات رئیسه در سال سوم دوازدهمین دوره مجلس انتخاب کردند.

محمد رشیدی با ۱۶۹ رأی، روح الله متفکر آزاد با ۱۳۸ رأی، فرشاد ابراهیم پور با ۱۱۳ رأی، مجتبی بخشی پور با ۱۱۰رأی، احمد نادری با ۱۰۹رأی و سمیه رفیعی با ۱۰۵رأی به عنوان دبیران هیات رئیسه مجلس انتخاب شدند.

همچنین در جریان انتخابات هیات رئیسه مجلس و با رای نمایندگان، محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس و علی نیکزاد و حمید رضا حاجی بابایی به عنوان نواب رئیس اول و دوم انتخاب شدند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.