آغاز بهسازی آزادراه تبریز - زنجان با سه تیم عملیاتی

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 17:31
تبریز- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: با پیگیری های استاندار آذربایجان شرقی و حمایت رییس سازمان راهداری، بهسازی آزادراه تبریز-زنجان با استقرار سه تیم عملیاتی اغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا رسول‌زاده روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران از آغاز فرآیند بهسازی آزادراه پیامبر اعظم خبر داد و گفت: با تلاش‌های دکتر بهرام سرمست، استاندار آذربایجان شرقی، عملیات بهسازی و تغییر روکش آسفالت آزادراه تبریز ـ زنجان در سه نقطه و توسط سه تیم جداگانه آغاز شده و به زودی یک تیم دیگر هم اضافه خواهد شد.

وی دلیل تعویق این پروژه را عدم تامین مالی توسط مالک پیشین این آزادراه عنوان کرد و گفت: با تدابیر استاندار، مالکیت آزادراه تبریز - زنجان در روزهای اخیر به اداره‌کل راهداری منتقل شده است و با این اقدام راهگشا، به سرعت برای بهسازی آسفالت آزادراه اقدام شده است.

رسول‌زاده اظهار داشت: به رغم محدودیت های جدی در تامین منابع مالی لازم و با وجود آسیب دیدن محورهای مواصلاتی در جنگ تحمیلی سوم، با پیگیری‌های جدی استاندار آذربایجان شرقی، منابع مالی لازم به این پروژه تخصیص یافته و عملیات بهسازی آن آغاز شد.

وی افزود: این پروژه از اولویت‌های مدیریت استان و همچنین اداره‌کل راهداری بوده و در یک سال گذشته، برای رفع موانع اداری و مالی آن اقدمات و پیگیری‌های جدی انجام شده است‌.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.