به گزارش روز دوشنبه ایرنا، محمد آشوری تازیانی در جلسه کارگروه اقتصادی استان هرمزگان، با بیان اینکه معنای مشارکت اقتصادی را در جنگ تحمیلی سوم تجربه کردهایم، اظهار کرد: در هرمزگان همه ارکان حاکمیت از جمله دستگاههای نظارتی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مردم در مسیری یکپارچه حرکت کردند و ساختاری منعطف برای حل مسائل ایجاد شد.
وی با بیان اینکه متأسفانه در گذشته گسست ساختاری وجود داشته که باعث انسداد در خدمترسانی به مردم شده است افزود: ما نیاز داریم هم فرایندها را بازشناسی کنیم و هم در حوزه ساختاری، مسیر را سادهتر کنیم.
استاندار هرمزگان با اشاره به لزوم تغییر روش در حکمرانی گفت: هر کدام از ما نقشی در چارچوب قوانین پذیرفتهایم ازاینرو حرکت یکپارچه و واحد نهادها میتواند در خدمترسانی به مردم در این راستا بسیار مؤثر باشد.
آشوری با تأکید بر اینکه همه ما عضوی از یک ملت هستیم و در خدمتگذاری به مردم وظیفه داریم، خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشور با ناترازیهایی نظیر سوخت مواجه است، باید هم به حقوق شهروندی و هم به وظایف شهروندی توجه کنیم.
استاندار هرمزگان با تقدیر از همکاری همه نهادها از جمله اتاق بازرگانی، تعاون، اصناف، اتحادیهها و نیروهای مسلح تصریح کرد: حفظ سرمایه اجتماعی در گرو رضایتمندی مردم است؛ همانگونه که در دوران جنگ رمضان، این سرمایه اجتماعی به خوبی حفظ شد.












