طبیعت گردی ریلی در گیلان کلید خورد

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 16:48
رشت - مدیرکل راه‌آهن شمال ۲ از حرکت قطار گردشگری رشت به مقصد لوشان در روز جمعه ۸ خرداد ۱۴۰۵ خبر داد و گفت: این سفر با هدف توسعه گردشگری ریلی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت رحمت نژاد صبح دوشنبه در گفتگو با رسانه ها با اعلام این خبر اظهار کرد: این قطار با هدف توسعه سفرهای ریلی و رونق گردشگری راه اندازی شده است. مسیر حرکت شامل جنگل سراوان، پل سد سیاهرود، طولانی ترین پل ریلی کشور بر روی سد منجیل و پل زیبای شاهرود (لوشان) است که تماشای جلوه های بینظیر ریلی را برای مسافران ممکن میکند.

وی افزود: توقف یک‌ساعته در ایستگاه راه آهن رستم‌آباد با برپایی بازارچه محلی و اجرای موسیقی زنده محلی، از دیگر برنامه‌های جانبی این سفر خواهد بود.

رحمت نژاد با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری ریلی تصریح کرد: هدف ما ایجاد فرصت‌های تفریحی متفاوت و معرفی زیبایی‌های طبیعی گیلان به گردشگران است. امیدواریم این حرکت نوآورانه، گامی مؤثر در رونق گردشگری استان و نشاط اجتماعی هموطنان باشد.

وی خاطرنشان کرد: قطار ساعت ۱۰:۵۰ از رشت حرکت میکند و بازگشت آن از ایستگاه لوشان رأس ساعت ۱۴ انجام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.