فرودگاه‌های فعال کشور به عدد ۲۰ رسید

الف دوشنبه 04 خرداد 1405 - 16:26
سخنگوی سازمان هواپیمایی امروز (دوشنبه، ۴ خرداد) اعلام کرد که ۴۰ درصد فرودگاه‌های کشور بازگشایی شده و سومین فرودگاه پرتردد بین‌المللی ایران طی چند روز آینده فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش فارس؛‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی مجید اخوان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس عنوان کرد که پس از جنگ تحمیلی سوم، ۲۰ فرودگاه کشور بازگشایی شده و فرودگاه تبریز طی یک هفته آینده فعال می‌شود. گفتنی است این فرودگاه به ۹ مقصد خارجی شامل استانبول، بغداد، دبی، باکو و هامبورگ پرواز دارد.

فهرست فرودگاه‌‍‌های بازگشایی شده بعد از جنگ تحمیلی سوم

۱. مهرآباد ۲. امام خمینی ۳. مشهد ۴. ارومیه ۵. کرمانشاه ۶. آبادان ۷. شیراز ۸. کرمان ۹. رشت ۱۰. یزد ۱۱. زاهدان ۱۲. گرگان ۱۳. بیرجند ۱۴. سبزوار۱۵. گلبهار۱۶. اهواز۱۷. ماهشهر ۱۸. اصفهان ۱۹. اردبیل ۲۰. لامرد

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.