تصادف در جاسک ۴ مصدوم بر جای گذاشت

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 16:20
جاسک -مسئول آتش‌نشانی جاسک گفت: برخورد دو دستگاه پژو پارس در محور جاسک به میناب، ۴ مصدوم بر جای گذاشت که حال یک نفر وخیم است.

عباس سرماسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ساعت ۷:۳۴ صبح امروز دوشنبه گزارشی مبنی بر تصادف شدید دو دستگاه خودروی پژو پارس در ۱۰ کیلومتری مرکز شهر جاسک و در محدوده روستای «تل» به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش یک تیم عملیاتی به همراه یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد. شواهد حاکی از آن بود که دو خودرو به صورت شاخ‌به‌شاخ با یکدیگر برخورد کرده‌اند که بر اثر شدت این حادثه، ۴ نفر مصدوم شدند.

مسئول آتش‌نشانی جاسک با اشاره به وضعیت مصدومان، خاطرنشان کرد: مصدومان حادثه توسط عوامل امدادی به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) جاسک منتقل شدند، اما متأسفانه حال یکی از سرنشینان وخیم گزارش شده است. نیروهای ما نیز پس از ایمن‌سازی محل و پیشگیری از حریق احتمالی خودروها به ماموریت خود پایان دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.