پرونده اشتغال استان مرکزی در سال ۱۴۰۴ با تحقق ۱۵۰ درصد بیشتر از برنامه بسته شد

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 15:04
اراک - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: پرونده اشتغال این استان در سال ۱۴۰۴ با تحقق ۱۵۰ درصد بیشتر از برنامه بسته شد.

مختار احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: سهمیه تعهدی اشتغال استان مرکزی در سال گذشته، ۹ هزار و ۳۲۸ مورد بود که تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری (مهلت قانونی اعلام شده) ۱۴ هزار و پنج فرصت شغلی در این استان ایجاد شد.

وی بیان کرد: بیشترین اشتغال ایجاد شده استان مرکزی در سال ۱۴۰۴ به ترتیب مربوط به دستگاه‌های صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد برکت بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: همه تلاش‌ها در استان برای افزایش اشتغال در بخش‌های جدید به کار گرفته شده و امید است در سال جاری نیز با افزایش چشمگیری همراه باشد.

احمدی اظهار کرد: علاوه براین ۱۷ هزار و ۲۰۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل جز ۷-۱ و ۲-۷ بند ب تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۴ در این استان پرداخت شد.

استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعت ایران دارای بیش از سه هزار واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.